Re: hamster zamiast OE Power Tool

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 22:38:01 MET DST

Andrzej P. Wozniak w news:ftb3aa$2df$1@news.onet.pl
> [..............]
> Hamster jako serwer może wykonać
> wszystkie funkcje przetwarzania przesyłanych tekstów, które wykonuje OEPT,
> jeśli mu się napisze odpowiednie skrypty.

o to mi chodzilo; czyli _jednak_ skrypty. ( tylko http://hamster.thebat.pl
?)

> Problem [.......]
> sensowności wykonywania przez serwer to zupełnie inna sprawa.

slynne,a nieznane mi przyszle klopoty z w/w skryptami?

> Odpowiednim
> skryptem Hamster mógłby zamieniać wrotkę czy przeformatować cytaty, ale
> użytkownik tego nie zobaczy podczas edycji odpowiedzi, więc nie będzie
> mógł dopisać czegoś do wrotki czy poprawić formatowania cytatów, jeśli
> uzna to za potrzebne.
> Hamster nie wykona żadnych operacji związanych z przetwarzaniem
> *wyświetlanego* tekstu - kolorowania cytatów, wyróżniania podkreśleń czy
> wytłuszczeń, stosowania ROT13, przenoszenia kursora itd.; nie wykona też
> operacji związanych z obsługą samego OE, np. wylogowania tożsamości.

i zdaje sie,ze takich skryptow na http://hamster.thebat.pl nie widze [nie
jestem pewnie teraz precyzyjny,ale tak z grubsza zdaje sie jest...].
Kill_Set_XHeader & Fix_BadQuotes - nie zawieraja chyba powyzszych
wymagan,ktore elegancko zechciales wypisac.No chyba,ze czegos szybkim rzutem
oka nie dostrzeglem,ale chyba jednak nie zawieraja.
Czyli h. nie zastapi (bedac sprzezonym z OE) w tym wzgledzie power toola.
hm.

> To zależy od Ciebie. Określ, jakiej funkcjonalności oczekujesz i czy
> potrafisz sam napisać stosowne skrypty, jeśli nie znajdziesz gotowych.

chcialem komus doradzic, co dostawic do oe,aby posty konkretnej grupy
zbieral z paru serwerow news,ale w jeden pakiet-plik,tak jakby z jednego
serwera. Jakos niekompletne byly na jednym serwerze - wiec pomyslalem o
hamsterze,by logowal sie do wiekszej niz jeden liczby serwerow i stamtad
sciagal/uzupelnial sobie posty konkretnej grupy.
Aale tez chodzi o to, by ten oe jednak juz zostal, bo ma i posty,i listy w
jednym.
I od razu pojawilo sie naturalne pytanie: czy _sam_ hamster, dodajac np.
wspomniana funcjonalnosc pobierania z wielu serwerow grup postow jednej
grupy, zadba "sam z siebie" o to, by oe byl nadal na tyle dobrym czytnikiem
grup [i mailerem], na ile dobrym jest z power toolem
[cytowanie,beginy,wylogowanie z oe, kolorowanie,kursor i takie tam rozne
:)].
Rozumiem,ze sam hamster - nie.
Pare spraw zalatwia skrypty z http://hamster.thebat.pl.
Ale paru waznych - nie.

> Aha - to już zupełnie Nie Ta Grupa, więc gdybyś się upierał, pisz na grupę
> właściwą dla mailerów lub czytników news.

wykonczmy to tutaj. dzieki,pozdrawiam
[i dzieki za wprost rewelacyjne zrozumienie mojego pytania :) ]