Re: hamster zamiast OE Power Tool

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 16:12:32 MET DST

Osoba podpisana jako 1634Racine <1634@Racine.pl> w artykule
<news:ftbcen$1i9$1@news.onet.pl> pisze:

> Andrzej P. Wozniak w news:ftb3aa$2df$1@news.onet.pl
> o to mi chodzilo; czyli _jednak_ skrypty. ( tylko http://hamster.thebat.pl

Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz więcej skryptów, ale nie są one
ukierunkowane na zastępowanie typowych czynności czytnika. Poza tym ze
skryptami zwykle jest tak, że są prostsze lub się wykonują wolniej, niż to
jest możliwe dla programu w rodzaju OEPT (który skryptów nie uzywa, jeśli to
nie wynikało jasno z poprzedniej wiadomości).

> slynne,a nieznane mi przyszle klopoty z w/w skryptami?

Jeden znany kłopot obecny - brak takich skryptów. Nikt ich nie pisze choćby
z tego względu, że serwer zgodny ze standardami nie powinien ingerować w
treść wiadomości.
Serwer może dokonywać pewnych czynności technicznych - zmieniać kodowanie
transportowe, dodawać nagłówki, ale czynności te nie powinny przekształcać
poprawnych wiadomości w niepoprawne. Tymczasem OEPT czyni kilka takich
sztuczek, aby obejść błędy OE.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)