Re: Połączenie bezpośrednie miedzy komputerami

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 21:49:01 MET DST

Dnia Sat, 05 Apr 2008 21:34:10 +0200, Osadnik napisał(a):

> U mnie jest maszyna z w2k robiąca za domowy serwer - nada sie to do czegoś?
> Tu chodzi o jakże prosta i banalną gre jaka jest Cesarz - Państwo
> środka. Po lanie śmiga az miło, ale zabezpieczenie do korzystania z tej
> samej podsieci (pewnie po to by łączyć się w trybie online przez lobby
> które wymaga oryginalnego seriala), doprowadza mnie do szału. bo kumpel
> kupił grę z drugiej reki a jakiś jeleń wykorzystał jego klucz.. nie
> bedzie sie z gościem bił bo gra kosztowała 10zł.
> Dlatego teraz kombinowanie jak stado koni pod górkę.
> naprawdę nie ma możliwości robienia VPN?

Spróbuj wykorzystać darmowy program SSL Explorer. Można nim utworzyć
tunel łączący dwa komputery po dowolnych portach. Jeśli obaj będziecie w
sieci lokalnej o tej samej numeracji i w tej samej grupie roboczej (ale
z innymi lokalnymi IP oczywiście), to powinno wystarczyć przemapowanie
portów smb. A może ta gierka szuka po jakimś niestandardowym porcie? -
wtedy wystarczy tylko jego przetunelować.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/