Re: Połączenie bezpośrednie miedzy komputerami

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 22:27:20 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> Spróbuj wykorzystać darmowy program SSL Explorer. Można nim utworzyć
> tunel łączący dwa komputery po dowolnych portach. Jeśli obaj będziecie w
> sieci lokalnej o tej samej numeracji i w tej samej grupie roboczej (ale
> z innymi lokalnymi IP oczywiście), to powinno wystarczyć przemapowanie
> portów smb.

Przemapowanie portów smb? można ździebko jaśniej?

  A może ta gierka szuka po jakimś niestandardowym porcie? -
> wtedy wystarczy tylko jego przetunelować.

Ma niestandardowe porty. I przeforwardowałem je na routerze - nic. W
akcie desperacji przekierowałem caluteńki ruch na mój komputer, ale
nie,on nadal chciał tej samej podsieci. (wykrywała adres IP Neostrady).
Zastanawiałem sie co by było gdyby utrafić ta sama podsieć w Neostradzie
(jesteśmy w tej samej puli adresowej). Ale po kilku próbach okazało sie
że nie ma co kombinować.