Re: Połączenie bezpośrednie miedzy komputerami

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 21:34:10 MET DST

Kajetan pisze:
> "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> wrote in message
>
> Tez tak mialem, juz nie pamietam co to za gra. Skonczylo sie na
> dodatkowych dwoch maszynach
> z openbsd, zestawieniu miedzy nimi tunelu i zrobieniu bridge pomiedzy
> interfejsem bridge'a a lanem.
> Hardcore, ale pogralismy. A, chyba chodzilo o Rainbow Six :-)

U mnie jest maszyna z w2k robiąca za domowy serwer - nada sie to do czegoś?
Tu chodzi o jakże prosta i banalną gre jaka jest Cesarz - Państwo
środka. Po lanie śmiga az miło, ale zabezpieczenie do korzystania z tej
samej podsieci (pewnie po to by łączyć się w trybie online przez lobby
które wymaga oryginalnego seriala), doprowadza mnie do szału. bo kumpel
kupił grę z drugiej reki a jakiś jeleń wykorzystał jego klucz.. nie
bedzie sie z gościem bił bo gra kosztowała 10zł.
Dlatego teraz kombinowanie jak stado koni pod górkę.
naprawdę nie ma możliwości robienia VPN?