[OT] Re: Vista Home Basic problem z uprawnieniami administratora

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski.na.gazetapl_at_invalid.com>
Data: Thu 03 Apr 2008 - 08:10:03 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

> Albo Ubuntu. Każdy szanujący się pryszczers ma na swoim desktopie
> najnowsze Ubuntu. Najczęściej nie po to, żeby na nim pracować - od tego
> ma XP-ka - tylko żeby dumnie się nim chwalić ;-).

No to się pytam wprost: jestem ten pryszczers, czy nie?
Bo nie wiem, czy sygnaturkę zmieniać? :-)

> P.S. Linuksa i ja używam i to od wielu lat, ale nie na desktopie. Czemu?

Żeby nie być nazywanym pryszczersem? :-P

> Hmmm wydaje mi się, że jednak Vista lepiej się do tego nadaje :-).

Tylko ma, z tego co czytałem, "nieco" większe wymagania i kosztuje
"odrobinę" więcej. A "nadawanie" się polega na tym, że zwykle dużo łatwiej
znaleźć jakiś program program pod Windows. Zwykle chodzi o nielegalnego
Photoshopa, bo GIMP to Panie, taki pojechany interfejs ma, że nie da
się tego używać :-P

Ja bym nawet sobie tego XP Home OEM do domu nabył za te 200 zł z groszami,
ale przez te upierdliwości w rodzaju ponownej aktywacji po zmianie kilku
elementów zestawu dałem sobie spokój- zrobię to, gdy naprawdę będę _musiał_
A użytkownicy złamanych kopii nie mają tego problemu, więc Microsoft
uprzykrza życie nie tym, którym trzeba. A może to _celowa_ polityka? :-P

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP