Re: Vista Home Basic problem z uprawnieniami administratora

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 17:15:48 MET DST

Dnia Wed, 02 Apr 2008 10:20:29 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Michałowi chodziło o to, że jest mnóstwo domorosłych "infor-
> matyków" rodem z gimnazjów, dla których Vista to skończone
> badziewie i tylko XP jest w porządku, a i wtedy tylko Pro-
> fessional, a nie Home, bo Home to takie okrojone, że hej.

Albo Ubuntu. Każdy szanujący się pryszczers ma na swoim desktopie
najnowsze Ubuntu. Najczęściej nie po to, żeby na nim pracować - od tego
ma XP-ka - tylko żeby dumnie się nim chwalić ;-).

> A jak koniecznie Vista, to tylko Businessy i Ultimaty, bo
> inne to już kompletne dna.

Dzięki. Mniej więcej o to mi chodziło - o tzw. "obiegowe" opinie
ferowane przez ludzi, którzy widzieli Vistę przez dwie godziny, z czego
półtora spędzili na instalacji. Za tą powszechną modą na krytykowanie
nowego systemu poszły też niektóre czasopisma komputerowe, skupiające
się głównie na pisaniu poradników jak upodobnić Vistę do XP. I nawet je
rozumiem, pewnie gdyby zaczęły tłumaczyć dlaczego UAC jest dobrym
rozwiązaniem - straciłyby rynek czytelników, z góry przekonanych do
przeciwnej tezy...

P.S. Linuksa i ja używam i to od wielu lat, ale nie na desktopie. Czemu?
Hmmm wydaje mi się, że jednak Vista lepiej się do tego nadaje :-).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/