Re: Vista, ASUS a kodeki do divxów

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 18:24:07 MET

In news:fnqb21$a8n$1@atlantis.news.tpi.pl,
*Rafal Jezak* <rjezak@NOSPAM.gmail.com> typed:
> Witam,
>
> znajomy na problem z laptopem, jest to ASUS X51RL CM540 :
> - Intel Celeron M 1,86Mhz
> - 2GB RAM
> - dysk 5400 obr./min
>
> jest na nim oczywiście Vista, Home jak się nie mylę.
>
> Niestety filmy najnormalniej w świecie przycinają, co jakiś czas, co
> 10min, nie raz co 20min, nie raz głos ucieka. Ktoś mu tam po instalował
> k-lite, ja wyczytałem, że najlepszy będzie ffmpeg, do tego MPC, ale
> niestety jest samo. Oczywiście DMA włączone, bajery Visty wyłączone.
>
> Może ktoś pomóc? Bo już tracę cierpliwość.

To znajmomy ma problem czy Ty, bo coś mi się wydaje, że bawisz się w
servisanta i nie mmożesz sobie poradzić - kasy nie dostaniesz;-).
Dokładnie jakiego kodeka potrzebujesz powie Ci programik gspot
http://www.headbands.com/gspot/ ale moim zdaniem możesz 'w ciemno'
zainstalować np. ffdshow np. z
http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=301&t=36 i powinno ruszyć.
Tu masz pokazane obrazkowo