Vista, ASUS a kodeki do divxów

Autor: Rafal Jezak <rjezak_at_NOSPAM.gmail.com>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 18:08:41 MET

Witam,

znajomy na problem z laptopem, jest to ASUS X51RL CM540 :
- Intel Celeron M 1,86Mhz
- 2GB RAM
- dysk 5400 obr./min

jest na nim oczywiście Vista, Home jak się nie mylę.

Niestety filmy najnormalniej w świecie przycinają, co jakiś czas, co
10min, nie raz co 20min, nie raz głos ucieka. Ktoś mu tam po instalował
k-lite, ja wyczytałem, że najlepszy będzie ffmpeg, do tego MPC, ale
niestety jest samo. Oczywiście DMA włączone, bajery Visty wyłączone.

Może ktoś pomóc? Bo już tracę cierpliwość.

--
Rafał Jeżak
rjezak.(at).gmail.(dot).pl