Re: Vista, ASUS a kodeki do divxów

Autor: Rafal Jezak <rjezak_at_NOSPAM.gmail.com>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 18:35:23 MET

Piotr Palusiński pisze:
> To znajmomy ma problem czy Ty, bo coś mi się wydaje, że bawisz się w
> servisanta i nie mmożesz sobie poradzić - kasy nie dostaniesz;-).
Po cześci i ja mam, bo doradzałem znajomemu kupno tego laptopa.

> Dokładnie jakiego kodeka potrzebujesz powie Ci programik gspot
W sumie jest tak, że wszystkie filmy się odtwarzają, nic nie krzyczy o
jakieś kodeki po zainstalowaniu np. k-lite, tylko te filmy się
przycinają, co jest dla mnie nie do pomyślenia. Kiedyś na Linuksie na
300Mhz i 128 RAM odpalałem divxy a tu takie jaja :)

--
Rafał Jeżak
rjezak.(at).gmail.(dot).pl