Re: HP6645 a WinXP

Autor: Łukasz Kalbarczyk <lukaszusun_at_topocztowy.net>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 02:22:22 MET

Dnia Tue, 29 Jan 2008 10:12:29 +0100, gl12d4 napisał(a):

> Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <lukaszusun@topocztowy.net> napisał w
> wiadomości news:1f4ffqm294wws$.dlg@lukasz.5.waw.pl...
> One stają się widoczne po instalacji z paczki
> 12.15_nforce_520_winxp_international_whql.exe.
> Ale miałeś pełen zestaw możliwości (Skalowanie, ustawienia 3D itp) i panel
> sterowania nVidii?. Po gołej instalacji była beznadzieja - słabe odświeżanie
> i brak jakiejkolwiek wydajnośći w trybie 3D

Muszę więc powrócić do instalacji i pobawić się jeszcze :)

>>> http://www.laptopvideo2go.com/nvidia/165series/16909.exe
> To, że zobaczył i obsłużył mój układ graficzny oraz zainstalował dla niego
> oprogramowanie. Bez zmodyfikowanego INF wyskoczył komunikat w stylu "Brak
> urządzen pasujacych do instalowanego oprogramowania" czy coś w tym stylu.

A to znajome, faktycznie :)

>>> http://www.laptopvideo2go.com/infs/165series/16909/nv4_disp.inf, którego
> Jak bedziesz miał jakieś problemy z audio, to trzeba doinstalować poprawkę
> do Windowsa. Adresu wtej chwili nie pamiętam, ale może ci się uda bez niej.

Ale jakąś konkretną? BO SP2 się ściągnął i miliony aktualizacji...

> W każdym razie po zainstalowaniu sterów płyty gł., grafiki i dociągnięciu
> reszty z hp.com, Pavilion z XP poszedł jak burza. Co prawda w menedżerze
> sprzętu pozostał jeszcze jakiś wykrzyknik, ale nie wiem do czego sie odnosił
> (w preinstalowanej Viście zresztą też był).
> Jak juz sobie podziałałem na XP (tak dla sprawdzenia czy to rzeczywiście aż
> taki problem z nowymi lapkami HP), to wrócilem do Visty bo mi jest
> zdecydowanie bardziejsza, a partycja z XP sobie leży schowana i zobrazowana
> na DVD ;)

No dobra, nie ukrywam, że celem instalacji XP była
lepsza wydajność grafiki - te kilkaset MB mniej zajęte
przez system powinno trochę wpływać przy 2GB pamięci.
Robiłeś jakieś testy?

Dzięki tak w ogóle - napiszę wkrótce, co się udało :)

--
ŁK (30.01.2008 02:18:52)