Re: Pytanie odnośnieważności licencji OEM.

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 14:21:00 MET

Mariusz Kruk wrote:
> epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Wojciech "Spook"
> Sura"
>
> Co nie przeszkadza Ci wypowiadać się na ten temat z Głębokim
> Przekonaniem (tm).

Widzę, że go wyjątkowo często używasz, skoro go zastrzegłeś. Znasz pojęcie
"mieć swoje zdanie"? Wiesz do czego służą grupy dyskusyjne? Wiesz, co to
dyskusja? Zauważyłeś, że na razie choć ja nie podałem żadnego paragrafu,
który poparłby moje słowa, to i nikt nie podał paragrafu, który by im
zaprzeczył?

> Taaak. I dlatego pewnie są w licencji zapisy typu "Powyższe
> ograniczenia nie obejmują odpowiedzialności, której na mocy prawa
> właściwego nie można wyłączyć ani ograniczyć."

IMO oznacza to tyle, że ograniczenia nie mają mocy w wypadku, gdy prawo
stanowi inaczej, co jest raczej rozsądne. Popraw mnie, jeśli się mylę.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!