Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 14:18:14 MET

Konrad Kosmowski wrote:

> Ten kurwa znowu swoje. Możesz wkleić punkt licencji czy umowy, który
> zabrania mi wymiany płyty głównej? Jeżeli możesz to proszę wklej,
> jeżeli nie możesz to przestań lać wodę.

A ten znowu swoje. Widzę, że uparcie nie przeczytałeś całego wątku, a w
szczególności postu, w którym przekleiłem fragment licencji odpowiadający za
niemożność wymiany płyty głównej.

Pozwól, że na chwilę oderwiemy się od tej kłótni i zadam Ci pytanie:

Zainstalowałem Windows XP OEM na komputerze. Następnie, w ciągu jednego
dnia, ale w kolejności, wymieniłem w nim kartę graficzną, dźwiękową,
sieciową, obudowę z zasilaczem, płytę główną z procesorem, napędy, dyski,
zmieniłem klawiaturę i mysz i na końcu monitor. Teraz chcę na nim
zainstalować znów ten sam system OEM. Czy to jest, według Ciebie, ten sam
KOMPUTER na którym instalowałem system wcześniej? Teraz pomocnicze pytania:

Jeśli TAK, to dlaczego część wspólna tego drugiego zestawu nie zawiera ani
jednego wspólnego atomu z pierwszym zestawem (sugerowałbym nie czepiać się
słówek i pisać, że znajdzie się atom tlenu albo azotu, bo to będzie
oznaczało rezygnację z odpowiedzi)?

Jeśli NIE, to w którym momencie komputer przestał być taki sam i dlaczego?

Tematy licencyjne poruszę, gdy (jeśli) dostanę sensowną odpowiedź od MS
Polska. Powiedziałem, co myślę i nie będę tego powtarzał kilkakrotnie w
wątku, który możesz w całości przeczytać.

Ponadto popracowałbym na Twoim miejscu nad cierpliwością. Zauważ, że
odpowiadam Ci po raz któryś, pisząc prawie to samo, a jednak jestem wciąż
spokojny i nie używam bluzgów. Styl w którym piszesz powoduje, że stajesz
się mniej wiarygodny, bo emocje zaczynają brać górę.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!