Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 21:10:05 MET

Konrad Kosmowski wrote:

> Co bo Ty tak twierdzisz? Powtórz milion razy i za każdym razem tupnij
> nogą.

Nie, bo Microsoft tak twierdzi. Oficjalnie. Tłumaczą, co oznacza "KOMPUTER"
w ich rozumieniu licencji OEM. Zadałeś sobie trud przeczytania linków, które
podałem w tym wątku?

Należysz do osób, którym nie wystarczy (dla przykładu) napisać, że program
nie może być kopiowany, tylko musi być w licencji koniecznie napisane: "nie
można go skopiować z płyty CD na płytę CD, nie można skopiować z CD na dysk
i potem nagrać na CD, nie można nagrać na kasetę, potem na dysk jako obraz,
przesłać przez FTP na hosting i ściągnąć na innym komputerze, przesłać na
inny komputer via p2p, potem za pomocą specjalnego przekaźnika optycznego i
nagrać na CD, nie można..."?

MS napisał, że nie można instalować programu na drugim KOMPUTERZE (podałem
już fragment licencji, który o tym stanowi). MS w OFICJALNYCH WYPOWIEDZIACH,
w TONIE miejsc na ich stronach internetowych, poprzez wypowiedzi helpdesku
tłumaczy ten fragment licencji, uściślając, że według nich KOMPUTER jest
równoważny PŁYCIE GŁÓWNEJ.

Nie wiem, czy jestem w stanie napisać jaśniej.

Nie odpowiadam w innych podwątkach, bo w jednym podwątku zarzucasz mi coś,
co wytłumaczyłem wcześniej w innym, a nie mam ochoty powielać moich
wypowiedzi.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !