Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 20:54:58 MET

** "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> wrote:

> Nie w licencji, natomiast jest to oficjalne stanowisko MS,

Oficjalne stanowisko MS może sobie w buty wsadzić. Użytkowników wiąże umowa i
licencja.

> które przekazała zarówno konsultantka mnie, jak i jeden ze specjalistów MS
> podczas konferencji OEMowców, do której link podałem w innym poście.

Czy jest taki zapis w licencji bądź umowie czy go nie ma. Kurwa proste pytanie
Ci zadaje, a ty z uporem maniaka unikasz odpowiedzi.

> Widzisz, zasada jest taka: jeśli nie wiesz, co oznacza "KOMPUTER" w licencji,
> to nie olewasz tego punktu z tego powodu, tylko pytasz tego, kto ją napisał.

W licencji na jej początku jest słownik definicji, jest tam definicja komputera
i nie ma związku z płytą główną.

(...)

> Zaraz, to pytasz o zapis w licencji, czy która część komputera jest uznawana
> za "komputer"? :)

> Żeby było jasne: TAK, Chodzi o płytę główną.

Co bo Ty tak twierdzisz? Powtórz milion razy i za każdym razem tupnij nogą.