Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 17:36:00 MET

Konrad Kosmowski wrote:

> To kurna jest taki zapis w tej licencji czy go nie ma?

Nie w licencji, natomiast jest to oficjalne stanowisko MS, które przekazała
zarówno konsultantka mnie, jak i jeden ze specjalistów MS podczas
konferencji OEMowców, do której link podałem w innym poście.

Widzisz, zasada jest taka: jeśli nie wiesz, co oznacza "KOMPUTER" w
licencji, to nie olewasz tego punktu z tego powodu, tylko pytasz tego, kto
ją napisał. Napisał ją MS i MS zapytany mówi, że KOMPUTER to płyta główna.
Jasne?

> To jak to jest? Chodzi o płytę główną czy jest mgliście?

Zaraz, to pytasz o zapis w licencji, czy która część komputera jest uznawana
za "komputer"? :)

Żeby było jasne: TAK, Chodzi o płytę główną.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!