Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 23:59:05 MET

** "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> wrote:

> Nie bezpośrednio.

To kurna jest taki zapis w tej licencji czy go nie ma?

> Informację o przywiązaniu do płyty uzyskałem telefonicznie od konsultantki
> MS, należałoby więc stwierdzić, że jest to oficjalne stanowisko firmy.

Co Ty. Konsultantka może Ci telefonicznie pokazać cycki i będzie to tak samo
wiążące. Umowę/licencję musisz dostać wydrukowaną razem z produktem i to zanim
się na nią zgodzisz.

> Jeśli chodzi o przywiązanie do komputera, to w EULA jest to zdefiniowane
> bardzo jasno dla obu wersji, BOX i OEM:

Który dokładnie fragment świadczy o płycie głównej?

(...)

> Pojęcie "KOMPUTER" jest zdefiniowane dosyć mgliście:

> <cytat> Używany w niniejszej Umowie Licencyjnej termin KOMPUTER oznacza
> SPRZĘT, jeśli SPRZĘT jest pojedynczym systemem komputerowym, lub oznacza
> system komputerowy, z którym SPRZĘT współdziała, jeśli SPRZĘT jest
> składnikiem systemu komputerowego. </cytat>

> Tym niemniej, punkt 1.2 EULA jest stosunkowo jasny.

Czyli najpierw piszesz kategorycznie, że chodzi o płytę główną, chwilę potem
piszesz, że to dosyć mgliste.

To jak to jest? Chodzi o płytę główną czy jest mgliście?