Re: Dziwne zachowanie IE7

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 15:41:13 MET

In news:fn4aaj$sfp$1@atlantis.news.tpi.pl,
*mkonst* <mkonstNOSPAM@et.put.poznan.pl> typed:

> Ale IE7 nadal nie działa prawidlowo :(

Uruchom edytor Rejestru --> kliknij F3 i w wpisz
res://ieframe.dll/syntax.htm
jak znajdziesz to usun.
Powinien byc gdzies w tej lokalizacji:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search
lub
Znajdz w rejestrze wpis:
C:\WINDOWS\regedit.exe /s C:\WINDOWS\SYSTEM\xxxx.tmp (lub bardzo podobny)
Wykasuj ten wpis i plik z lokalizacji %windir%
Plik *.tmp moze zawierac wpis, ktory zawsze bedzie dopisywal do rejestru
automatycznie:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer
"SearchURL"= res://ieframe.dll/syntax.htm
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search
"CustomizeSearch"= res://ieframe.dll/syntax.htm
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search
"SearchAssistant"=res://ieframe.dll/syntax.htm
itd.....
Ponadto zobacz:>start>uruchom>msconfig >zakladka uruchamianie
Klucz rejestru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
oraz pozostale RUN_ i klucz HKCU w identycznej lokalizacji.
Rowniez poszperaj, poszukaj czy nie masz pliczku w
c:\windows\system lub %windir% o nazwie np. Hbar.html - lub podobny,
jezeli jest to go usun.

PS.Poszperaj też w kluczach:
Usun z rejestru wpis w kluczu,
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Extensions
HKEY_USERS\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions
tu znajdziesz kilka podkluczy np.:
{c23dd370-cb79-11d2-898a-00c04f80a47f} ,
klikaj kolejno na tych kluczch i znajdziesz twoj wpis po prawej stronie
okna rejestru, jak znajdziesz to usun caly klucz dlugi numerek i restart
kompa.

Zobacz tez po właczeniu tego przekierowania, czy na dole strony jest opcja
do wyłaczenia tego.