problem, tylko z czym?

Autor: Konrad N>S> <najswiezy_at_op.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 14:57:43 MET

windows xp, internet explorer 7. system win xp prof. komputer celeron 800, 512
ram, płyta z chipsetem bx.

przy uruchomionym ie7 mam kilka, np. 2 lub 3 (lub więcej) zakładki, przeglądam
różne strony.
na jednej ze stron, w jednej z zakładek klikam w link. normalne wydaje mi się,
że strona ukryta pod tym linkiem nie otworzy się natychmiast, może być jakieś
opóźnienie lub dłuższe czekanie na odpowiedź.

ale co jest nienormalne:
kiedy czekam na otwarcie się danej wywoływanej strony nie mogę zrobić nic
innego, wszystko "zawisa", jak np:
- nie mogę przełaczyć się w ie7 na inną zakładkę, by korzystać z innej strony
www
- nie mogę przełączyć się na inne uruchomienie ie7, nawet nie zakładkę, tylko
inne okno z paska zadań
- nie mogę włączyć ani wywołać żadnego innego programu, obojętnie czy on już
pracował, czy też dopiero go będę uruchamiał (np. inne okno, outlook - też nie
reaguje gdy jakaś strona w jednej z zakładek ie7 się nie załadowała. nie reagują
outlook, oe, komunikatory, nic!)

nie bardzo rozumiem w czym problem i jak to usunąć. czy to wina systemu win xp
prof? niedawno był "przeładowany".
czy to wina ie7, cofnąć aktualizację do ie6?
czy to wina zbyt wolnego komputera (celeron 800, 512 ram)? aida32 pokazuje ponad
połowę wolnego ramu, zajęte jest 35-43%, a i słyszałem że taki zestaw do win xp
jest ok.
priorytety programów są wszystkie ustawione na 'normalny'

dziękuję za pomoc.