Re: Windows XP - gdzie są hasła dostępu PPTP?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 14:28:10 MET

Dnia Mon, 21 Jan 2008 17:04:05 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):
> *Jacek Osiecki* <joshua@ceti.pl> typed:

> Jest to zapisane w rejestrze, ale zaszyfrowane.

Zaszyfrowane mi wystarczy - chodzi o to by przeszczepić hasła ze starego
systemu...

Ale od 30 minut szukam wszędzie informacji o tym gdzie dokładnie te hasła są
ukryte - bez skutku... Przeglądałem różne okolice stringów "Ras" - ale jeśli
coś znajduję to tylko ogólne parametry, a nie hasła do poszczególnych
połączeń pptp...

> http://www.nirsoft.net/utils - jest tam kilkanascie narzędzi, poszukaj
> odpowiedniego,

Tam niestety nie ma - są do haseł explorera, outlooka itp.

Jest w sieci sporo narzędzi do odzyskiwania starych haseł PPTP - ale wszystkie
płatne, odsłaniają dwie pierwsze literki... A te akurat znam, gorzej z
kombinacją tego co dalej ;)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944