Re: Server 2003 problem z RPC

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Fri 18 Jan 2008 - 13:10:53 MET

> Jest podlaczony do malej sieci z publicznymi IP. Router sprzetowy jako
> brama.

Tym bardziej moze to blaster. Wylacz komputer od sieci i zobacz czy problem
sie powtarza.

> Klepnalem i dostaje komunikat ze usluga jest uruchomiona ale przy probie
> dodania serwera w w. madia.services pokazuje sie komunikat, ze serwer rpc
> jest niedostepny... :(
> Jak to zbadac? Moze chodzi o jakies prawa dostepu? Jestem cienki z
> windowsow
> :(

Raczej nie o prawa dostepu, przypuszczalnie chodzi albo o problem z
komunikacja pomiedzy
usluga a narzedziem do zarzadzania albo problem z rozwiazywaniem nazwy (via
DNS czy WINS)
maszyny z ktora chce sie polaczyc owe narzedzie do zarzadzania.

> Nie jestem pewnien ale moze winne jest zainstalowanie Windows media
> encoder
> lub CanopusProCoder??

Byc moze, ale nie mialem nigdy do czynienia wiec ciezko mi cos powiedziec.