Re: W2003Server - kontroler domeny i zapora

Autor: vV. <pjanista_at_op.pl>
Data: Fri 18 Jan 2008 - 13:31:34 MET

> Jestes pewien ze to instalator SQLa a nie aplikacji korzystajacej z SQL
> ktora
> do prezentacji uzywa IISa? Bo sam SQL ma sie do IISa nijak.

Jestem pewien. Chodzi konkretnie o instalatora
SQL Server 2005 Express Edition SP2. IIS jest na liście komponentów,
do których się czepia jak nie ma w systemie. Jak pisałem,
ten IIS jest chyba potrzebny tylko do baz udostępnianych
w Internecie. W każdym razie na WinXP instaluje się i działa bez IIS.
Mimo, że się czepia... :)

> Popatrz na to z tej perspektywy - jesli i tak musisz otworzyc dostep do
> portow
> uzywanych przez AD (ldap, rpc, kdc, 139+445/tcp itd) to po co zapora?

No tak. Też się nad tym zastanawiałem, bo mam w tej chwili tych portów
otwartych, że tak powiem, "trochę" :). Dlatego drążę temat, żeby
nie narobić sobie zbędnych dziur, a funkcjonalność zachować.
Tak czy inaczej dzięki raz jeszcze.

Miłego weekendu życząc, pozdrawiam...
vVojtek
www.frozentime.prv.pl