Re: Server 2003 problem z RPC

Autor: bh <bh_at_[spam>
Data: Fri 18 Jan 2008 - 09:50:37 MET

> A ten system podlaczony jest do jakiejs sieci (jakiej)? Moze to blaster?
Jest podlaczony do malej sieci z publicznymi IP. Router sprzetowy jako
brama.

> Jak system sie wlecze z powodu braku RPC, klepnij net start rpcss
> i powinno wrocic do normy.
Klepnalem i dostaje komunikat ze usluga jest uruchomiona ale przy probie
dodania serwera w w. madia.services pokazuje sie komunikat, ze serwer rpc
jest niedostepny... :(
Jak to zbadac? Moze chodzi o jakies prawa dostepu? Jestem cienki z windowsow
:(
Nie jestem pewnien ale moze winne jest zainstalowanie Windows media encoder
lub CanopusProCoder??
BH