Re: wirtualny CD-ROM?

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 17 Jan 2008 - 17:20:17 MET

  Poldekk wrote:
> Mam multimedialny słownik polsko-angilski i angielsko-polski Collinsa. Jest
> to program, który kupiłem ok. połowy lat 90-tych i do tej pory świetnie mi
> służy na kolejnych komputerach. O ile się orientuję, jest on napisany jeszcze
> dla Windows 3.11, ale działał bez problemów na Win95, Win95 OSR2, a obecnie
> na Win XP też działa bez zarzutu. Jedyny kłopot polega na tym, że do
> działania części multimedialnej, czyli do tego, żeby słownik odtwarzał na
> głośnikach wymowę poszczególnych słów, konieczne jest, aby płyta CD-ROM
> [...]

Hej. Jak już pisało trochę osób (mam właśnie odpalony ten słownik):
- najprościej to emulator (ja uzywam Alcohol). Robisz obraz,
konfigurujesz wirtualny CDROM i wszystko dziala
- jak pisał jeden z kolegów - spokojnie działa skopiowanie plików na
dysk twardy i edycja pliku konfiguracyjnego (ścieżka dostępu).

Najprościej jednak będzie wykonać obraz...

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,