Re: wirtualny CD-ROM?

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 Jan 2008 - 18:57:32 MET

DooMiniK wrote:

> Hej. Jak już pisało trochę osób (mam właśnie odpalony ten słownik):
> - najprościej to emulator (ja uzywam Alcohol). Robisz obraz,
> konfigurujesz wirtualny CDROM i wszystko dziala
> - jak pisał jeden z kolegów - spokojnie działa skopiowanie plików na
> dysk twardy i edycja pliku konfiguracyjnego (ścieżka dostępu).
>
> Najprościej jednak będzie wykonać obraz...

Nie wiem dlaczego, ale wolałbym chyba rozwiązanie z edycją pliku
konfiguracyjnego. Może dlatego, że nie trzeba wtedy instalować
dodatkowego oprogramowania, a mam zawsze opory przed zainstalowaniem
nowego softu - mam wrażenie, że to dodatkowo zaśmieca mi komputer i
obciąża system.
Tylko jaki plik trzeba edytować?