Re: Znów k³opot z UDMA...

Autor: Ormianin <ormianin_at_ciach.epf.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 00:27:17 MET

Dnia Tue, 15 Jan 2008 20:35:21 +0100, Sempiterna napisa³(a):

> Jak pisa³em, to siê sta³o po upgrade BIOSu. Podzia³am jeszcze w
> temacie, ¿e w BIOSie wymuszê konkretnie UDMA-5 i zobaczê, czy system da
> siê przekonaæ. Zrobiê te¿ downgrade BIOSu i zobaczê, czy szybko¶æ wróci.
> Na razie nie narzekam na transfer, choæ wolniejszy... jednak w momencie,
> gdy kopiujê du¿o du¿ych plików, ró¿nica czasu zaczyna mieæ znaczenie.
> Nie mogê jednak wykluczyæ sterowników - mo¿liwe, ¿e co¶ siê mog³o
> grzebn±æ i nast±pi³a jakas podmiana, lub jaki¶ g³êbsiejszy wpis we w
> Rejestrze siê by³ przestawi³.
> [...]

Ja robilem juz rozne rzeczy, zmienialem wpisy z rejestrze, sterowniki,
odinstalowywalem dyski i uruchamialem ponownie komputer... zawsze ta sama
wartosc, mimo iz bios plyty podaje wartosci prawidlowe... zastanwiam sie
czy czasemnie knoci czegos moj stary CD-RW pracujacy tylko na DMA MW-2,
potrzebuje komputera do pracy prawie 24h wiec nie mam czasu na experymenty,
ale swoja droga czuje spory spadek transferu szczegolnie przy kopiowaniu
duzo malych rozmiarem plikow... jesli sie z tym nie uporam zastanowie sie
mocno nad zmiana plyty ? jesli to po jej stronie lezy problem

tak swoja droga przeszukalem rozne fora, problem wystepuje ale nigdzie
spotkalem sie z wyjasnieniem ani tez z usunieciem tego problemu... na to
wyglada ze na przestrzeni lat nikomu sie specjalnie nie udalo tego chyba
usunac