SQL wydajnosc

Autor: Leon <roberttrubas_at_poczta.onet.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 09:54:22 MET

Witam

W zwiazku z tym, ze baza danych SQL (SBS2000) rosnie nam w zastraszajacym
tempie szukam rozwiazan dotyczacych wydajnosci. Mam pytanie co bardziej
wplywa na wydajnosc serwera SQL RAM czym procesor?

Mam rowniez pytanie czy modernizowac serwer czy koncowki, czy operacje
(zapytania do serwera) wykonywane na koncowkach (stacjach roboczych) sa
realizowane na nich czy na serwerze? Czy modernizowac serwer czy stacje
klienckie.

Serwer to SBS2000 Xenon 2,6GHz, 2GB RAM, dyski SCSI RAID1
Stacje WinXP Pro, Athlon 2GHz, 512 RAM - 10 koncowek.
Obecnie baza danych - 10GB (i rosnie ;-) )

--
Pozdrawiam
Leon