Re: Vista psuje MBR i nazwe partycji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 20:36:57 MET

Dnia Sat, 12 Jan 2008 20:13:05 +0100, Krzych napisał(a):

> [...]
> Mam dysk podzielony na 4 partycje.Na C: mam XP
> Zainstalowałem Viste na D: . Instalacja przeszła szybko i sprawnie , bez
> żadnych problemów . Po restarcie pokazało się mase errorów przed wejściem do
> menu wyboru systemu.
> Programem EasyBCD naprawiłem Master boot record i błedów już nie ma.
> Po wejściu do Visty i menadzera dysków , ku mojemu zdziwieniu Vista
> znajdowała się na dysku C:
> W tej chwili jest C:-Vista , D:-XP.Wchodząc na XP jest dokładnie odwrotnie
> Pytania:
> 1.Dlaczego Vista nie aplikuje dobrze swojego MBR

Trudno powiedzieć, co poszło źle i co było przyczyną. Nie podałeś
żadnych konkretów.

> 2.Jak przywrócić poprawną litere dysku dla Visty w tym przypadku D: . Jak to
> odkręcić ?

Nijak. Tego nie da się odkręcić, chyba że ponownie postawisz system. Dla
równowagi dodam, że wielu ma sytuację dokładnie odwrotną i marzy o tym,
żeby mieć oba systemy na C, tak więc zostaw to tak jak jest.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/