Vista psuje MBR i nazwe partycji

Autor: Krzych <Krzych_at_polbox.com>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 20:13:05 MET

Witam
Mam dysk podzielony na 4 partycje.Na C: mam XP
Zainstalowałem Viste na D: . Instalacja przeszła szybko i sprawnie , bez
żadnych problemów . Po restarcie pokazało się mase errorów przed wejściem do
menu wyboru systemu.
Programem EasyBCD naprawiłem Master boot record i błedów już nie ma.
Po wejściu do Visty i menadzera dysków , ku mojemu zdziwieniu Vista
znajdowała się na dysku C:
W tej chwili jest C:-Vista , D:-XP.Wchodząc na XP jest dokładnie odwrotnie
Pytania:
1.Dlaczego Vista nie aplikuje dobrze swojego MBR
2.Jak przywrócić poprawną litere dysku dla Visty w tym przypadku D: . Jak to
odkręcić ?
dz.