Re: Vista psuje MBR i nazwe partycji

Autor: Krzych <Krzych_at_polbox.com>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 21:04:12 MET

w sumie to konkret jest tylko jeden
Instalowałem Viste , przecież nie mogłem robić nic innego w tym momencie na
swoim kompie . XP jest w porządku wszystko tip-top .
Instalacja (V) przeszła jak po maśle , reset itd ...i ściema z MBR-em
Uważam , że instalka systemu jest skopana , być może nowy SP (i integracja)
załatwi sprawę .
A z tym , że Vista pozostaje na D: , gdy się instaluje bezp. z XP-ka , to
nie wiedziałem .Dzięki dla pana Piotra , bo to jest nie lada podpowiedż .
Ja wole jak mam wszystko poukładane według literek :)
A jak się sciąga torrenty to trzeba zmieniać katalog docelowy
Ogólnie przy przeglądaniu dysków ,katalogów , można się trochę zagubić.
Vista to świetny system .Mam go tydzień czasu i uważam , że jest przepiękny
i funkcjonalny .
Zauważyłem kilka rzeczy z Linuxa :) np podobieństwo do "sudo"
pzdr