Re: Limit polaczen w LAN?

Autor: Latet <lat_at_spam.pl>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 16:23:09 MET

> Spokojnie, ja to powyłączałem na wszystkich maszynach i nic się nie
> wiesza.

Ale wyłączyłeś (odptaszkowałeś) czy odinstalowałeś ten komponent?

> Wyłączyłem, bo ten filtr z powodu błędu blokuje otoczenie
> sieciowe na maszynie pełniącej rolę master browsera.

P.S.

Jak można sprawdziś który komp jest w danej chwili master browserem?

Tu czytam wlasnie
http://www.banita.pl/konf/smbprzegwinxp.html
jak zablokować w wybranym kompie ambicje bycia master browserem,
ale co sie stanie, jesli zrobię to w kilku kompach i pewnego
dnia tylko one będą włączone?

Co się dzieje w sieci LAN peer-2-peer zloznej z samch XP
w momencie gdy master browser zostaje wyłączony?
Paraliż "otoczenia sieciowego" na wszystkich kompach,
dopoki ktoryś nie przejmie tej roli? Ile czasu to moze zabrac?

Dzięki,

latet