Re: Limit polaczen w LAN?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 12:38:47 MET

Dnia Fri, 11 Jan 2008 22:15:38 +0100, Latet napisał(a):

> Owszem, Kaspersky jest, ale na wszystkich kompach bez wyjątku.
> Mniej więcej na połowie z nich jest w wersji 7, po intalacji
> ktorej zauważyłem ten Kaspersky NDIS Filter. Nie wyłączałem
> tego na żadnym z kompów, na ktorym się to pojawiło.
> Akurat teraz nie pamiętam, czy na tym "felernym" też jest KAV7.
>
> Tutaj:
> https://support.kaspersky.com/pl/win_server6mp3/tech?qid=208279314
>
> Ostro przestrzegają przed wyłączaniem tego:
>
> Nie jest zalecane wyłączenie opcji Kaspersky Anti-Virus NDIS Filter poprzez
> [...]

Spokojnie, ja to powyłączałem na wszystkich maszynach i nic się nie
wiesza. Wyłączyłem, bo ten filtr z powodu błędu blokuje otoczenie
sieciowe na maszynie pełniącej rolę master browsera. Jest też inna
metoda, o której piszą tutaj:
http://forum.kaspersky.com/index.php?showtopic=42668&pid=498236&mode=threaded&start=#entry498236

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]