Re: Kradziez - kiedy XP jest legalny ?

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Fri 11 Jan 2008 - 13:55:30 MET

Paweł pisze:

> <cut>
>
> W myśl logiki, którą przedstawiłeś, problem piractwa komputerowego wogóle
> nie istnieje.
> Wystarczy jedna oryginalna, kupiona w sklepie kopia oprogramowania by
> zainstalować ją w milionie komputerów.

Art. 117. Ustawy o Prawie Autorskim tego zabrania.
Jest to nielegalnie zwielokrotnianie utworu i Ustawa jest tu
wystarczająco precyzyjna.

Nośnikiem na którym robimy zwielokrotnianie jest tu twardy dysk tych
innych komputerów.

A więc nie wolno, bo jest to zabronione ustawą.

--
http://free.of.pl/h/hellfire/