Re: Kradziez - kiedy XP jest legalny ?

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Fri 11 Jan 2008 - 13:36:58 MET

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości
news:fm7iek$ib8$1@news2.task.gda.pl...

> Na paragonie mam napisane "Windows XP Home - wersja OEM". To sprzedał mi
> sprzedawca, nie żadne "prawo".
<cut>

W myśl logiki, którą przedstawiłeś, problem piractwa komputerowego wogóle
nie istnieje.
Wystarczy jedna oryginalna, kupiona w sklepie kopia oprogramowania by
zainstalować ją w milionie komputerów.
Przecież licencja nic nie znaczy?

--
Paweł
wszytkie posty z yahoo.com, lycos.com, gmail.com i googlemail.com kasuję