Re: mp4

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 16:33:21 MET

Mularka G. wrote:
> Niestety nadal nic mi sie nie udaję zrobić z tymi plikami.
> Zastanawia mnie jeszcze jedno. Jak to możliwe, że film nagrany domową
> kamerą cyfrową ( video codec MPEG - 2, audio codec Dolby dig.), po
> przekonwertowaniu na avi za pomocą programu dołączonego do mojej mp4
> jest bez problemu odtwarzany, a film, który tak samo przekonwertuję za
> pomoca tego programu nie działa?
 Proszę pomóżcie, czy da się coś z tym
> zrobić?

Przecież już Ci odpowiedziano!
Filmy nie są kodowane jak to co wychodzi z Twojej kamerki, więc
dołączony program który uzywasz do przekodowania jest tu na nic.
Każdy film musisz zidentyfikować (MediaInfo, Videoinspector, Gspot) i
przekodowac programami do tego celu przeznaczonymi (n.p. MediaCoder) do
formatów video i dźwięku które "umie" odczytac Twój player.

--
Pozdrowienia!
M.