Re: mp4

Autor: Mularka G. <mularka_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 11:30:52 MET

Niestety nadal nic mi sie nie udaję zrobić z tymi plikami.
Zastanawia mnie jeszcze jedno. Jak to możliwe, że film nagrany domową
kamerą cyfrową ( video codec MPEG - 2, audio codec Dolby dig.), po
przekonwertowaniu na avi za pomocą programu dołączonego do mojej mp4
jest bez problemu odtwarzany, a film, który tak samo przekonwertuję za
pomoca tego programu nie działa? Proszę pomóżcie, czy da się coś z tym
zrobić?