Re: Schowek, zdalne pulpity, windows xp, vista.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 16:22:01 MET

  1.. In
news:4e3ac486-7ab9-43f8-8479-080485fb42bf@j20g2000hsi.googlegroups.com,
  *Ris* <ris@onet.pl> typed:
> Witam,
> Pracuje na systemie windows xp, vista, z nich łączę się poprzez zdalny
> pulpit do innych systemów: windows xp. Często zaznaczam jakiś tekst i
> chce go przekleić na inny pulpit. Zazwyczaj to działa, tylko no
> właśnie czasem przestaje i nie wiem dlaczego. Czy ktoś może wyjaśnić
> to zjawisko? Czy to po prostu tak jest i nic się z tym nie da zrobić?

Kliknij, aby otworzyć usługę Podłączanie pulpitu zdalnego.
%systemroot%\system32\mstsc.exe
W oknie dialogowym Podłączanie pulpitu zdalnego kliknij przycisk
Opcje, a następnie kliknij kartę Zasoby lokalne.
W obszarze Lokalne urządzenia i zasoby zaznacz pole wyboru Schowek, a
następnie kliknij przycisk Podłącz.