Re: Konwersja poczty z Thunderbirda do Poczta Systemu Windows - jak ?

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 16:16:27 MET

Michal Kawecki wrote:

> Ale do OE też jest masa programików. Jak piszesz że OE jest żałosny, bo
> nie eksportuje do formatu Mozilli, to wszystko jest OK, prawda? ;->

Każdy ma jakąś tam rację. ;) Ja tutaj Michał pisałem konkretnie o
*ukróconym* _imporcie_ przez program formatów zewnętrznych. W tym
wypadku Outlook Express oraz Windows Mail się znacznie różnią. O ile
jeszcze w OE był możliwy import wiadomości z np. Eudory i Netscape
(mniejsza o to jak działał, ale był) to w ostatnim krzyku mody /WM/ już
takich funkcji nie uświadczysz. Żałosne jest właśnie to, że firma powoli
wycina określoną funkcjonalność z oprogramowania i ogranicza się jedynie
do własnego ciasnego podwórka. :-(

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk