Re: vista- przesadzone bezpieczeństwo

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 18:30:59 MET

Użytkownik "Zomo" <fuckonet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:flis23$lkp$1@news.onet.pl...

> "kundzia Pindzia" <kundziapindzia.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
>
> radze sie przyzwyczaic i cieszyc ze nie trzeba biegac za kazdym razem po
> pieczatke i podpis Billa Gates-a, dowod szczepien na choroby tropikalne,
> i swiadectwo o niekaralnosci poswiadczone notarialnie...

Zapomniałeś o wszystkich chorobach zakaźnych

> Ja nieststy jestem skazany na Viste, ale z tego co widze to ludzie

Oj biedaku - to Cię kara spotkała - współczuję.

> dalekim kregiem ten system omijaja, walczac jak lwy przy zakupie
> nowego komputera zeby KONIECZNIE NIE BYL Z VISTA !!

Omijają, bo akurat sprzęt, z którym Vista jest oferowana jest
po prostu za słaby - to rozumiem. Jeśli się boją systemu i czytają recenzje
w Chipe, bądź arty w Pcworld jak bezboleśnie usunąć Vistę, to
nie rozumiem. Ewentualnie czytają podobnie napisane bzdury - też
rozumiem..
Zobacz sobie tutaj - gdybyś mial kłopoty z UAC
http://support.microsoft.com/kb/946932

Piciu