Re: vista- przesadzone bezpieczeństwo

Autor: Zomo <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 15:39:05 MET

"kundzia Pindzia" <kundziapindzia.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
news:fliphl$dq5$1@inews.gazeta.pl...
> za każdym razem kiedy odpalam jakiś plik system pyta nie czy napewno chcę
> tego. jak to wyłączyć?

radze sie przyzwyczaic i cieszyc ze nie trzeba biegac za kazdym razem po
pieczatke i podpis Billa Gates-a, dowod szczepien na choroby tropikalne,
i swiadectwo o niekaralnosci poswiadczone notarialnie...
Ja nieststy jestem skazany na Viste, ale z tego co widze to ludzie
dalekim kregiem ten system omijaja, walczac jak lwy przy zakupie
nowego komputera zeby KONIECZNIE NIE BYL Z VISTA !!

Zomo