Co mi psuje pulpit?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 18:35:20 MET

Ostatnio coś mi się pojawiło na ekranie. W samym lewym górnym rogu.
Wygląda tak, jakby na ekranie w tym miejscu było umieszczone prostokątne
szkiełko :)
Jest to chyba coś niskopoziomowego - tak jakby coś się porobiło z driverem
grafiki... Odporne na hibernację, na zmiany rozdzielczości, głębi kolorów...
Zawsze ma identyczną wielkość w pikselach - czyli przy 800x600 jest większe.
Dla systemu jest "przezroczyste" - zdarzenia myszy w tym regionie działają
normalnie...

Wygląda tak:

http://www.silvercube.pl/~joshua/cotojest.jpg

Wiem że po restarcie zniknie, ale mam pootwieranych w duckę rzeczy i poza
tym chciałbym wiedzieć na przyszłość czy da się toto czymś naprawić ;)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"