Re: czy są konsole a la linux w windows?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 18:01:44 MET

rumbum <rumbum@bumbum> napisał(a):
> próbowałem. działa, w moim odczuciu trochę topornie. zachowuje ustawienia
> MUI, ale a) często trzeba restartować usługę, aby z powrotem przełączyć
> się na pulpit "nadrzędny" (znika po przełączeniu na inny pulpit, nie
> działają skróty klawiszowe), b) hocki-klocki dzieją się z ustawieniami
> pulpitów; ogólnie nie zachowuje ustawień kompozycji, czcionek, okien itp.
> dla użytkownika.

Generalnie to sobie działa jako aplikacja odpalona na pierwszym użytkowniku
i nie łapie za bardzo ustawień tego drugiego. Mi to osobiście nie
przeszkadza. U mnie nie ma też żadnych problemów ze stabilnością. Może
dlatego, że mam XP.

> gdyby ktoś mógł potwierdzić czy da się wykorzystać Terminal Services w tym
> celu, lub podać namiary na inne metody uzyskania funkcjonalności Fast User
> Switching z XP byłbym wdzięczny.
> rumbum

Chyba przez logowanie się zdalnym pulpitem do samego siebie.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/