Re: czy są konsole a la linux w windows?

Autor: rumbum <rumbum_at_bumbum>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 23:05:32 MET

goomish wrote:
> Fast User Switching na Windows 2003 *podobno* można włączyć. Ale ponieważ,
> z tego co znalazłem w google wymaga to ingerencji w pliki systemowe i to w
> sposób (przy pomocy programu) niezgodnego z licencją - zostawię to do
> Twojej osobistej decyzji :)
> Natomiast mogę zasugerować dwa rozwiązania:
> Superior SU <http://www.stefan-kuhr.de/supsu/main.php3>. Generalnie służy
> do czegoś innego, jest to bardzo dobry zamiennik systemowego Runas
> (Uruchom jako) ale ma też funkcję przełączania pulpitów użytkownika.
> Freeware
> [...]

jeszcze jedna rzecz. na grupie anglojęzycznej ktoś mi odpisał, że Fast
User Switching to okrojona wersja Terminal Server manager, która z kolei
jest wbudowana w Windows 2003. tym samym doradził abym używał tego
narzędzia do przełączania między graficznymi konsolami użytkowników.

czy faktycznie przy pomocy tego Terminal Server manager da sięcośtakiego
zrobić?

pozdrawiam,
rumbum