Re: czy są konsole a la linux w windows?

Autor: rumbum <rumbum_at_bumbum>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 14:13:57 MET

Grzegorz Niemirowski wrote:

> A próbowałeś tego Superior SU?

próbowałem. działa, w moim odczuciu trochę topornie. zachowuje
ustawienia MUI, ale a) często trzeba restartować usługę, aby z powrotem
przełączyć się na pulpit "nadrzędny" (znika po przełączeniu na inny
pulpit, nie działają skróty klawiszowe), b) hocki-klocki dzieją się z
ustawieniami pulpitów; ogólnie nie zachowuje ustawień kompozycji,
czcionek, okien itp. dla użytkownika.

> Pulpity powinny działać. Zobacz jeszcze Virtual Desktop Manager
> http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

dziękuję za tego linka, ale niestety VDM nie działa z windows 2003.
Superior SU w takiej postaci w jakiej jest teraz wymaga cierpliwości.
popracuję nad nim jeszcze, ale jakoś słabo to widzę.

gdyby ktoś mógł potwierdzić czy da się wykorzystać Terminal Services w
tym celu, lub podać namiary na inne metody uzyskania funkcjonalności
Fast User Switching z XP byłbym wdzięczny.

rumbum