Re: RAID i nie-RAID w jednym kompie

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 23:02:36 MET

On 31 Gru 2007, 16:13, "Jd." <jdubow...@interia.pl> wrote:
> A ten problem się pojawił po insalacji sterowników RAID w windowsie
> startowanym z tego pojedynczego dysku czy był juz wcześniej?

RAIDowe sterowniki w tym systemie w ogóle nie zostały zainstalowane
chyba... Możliwe, że zrobiłem to prawie nieświadomie gdy instalowałem
Windę na tym dysku jakieś pół roku temu. Nie pamiętam. Jak to
sprawdzić?

> Te RAIDowe dyski istniały w komputerze w trakcie
> instalacji systemu na dysku pojedynczym WD?

Nie.

> Radzę przestawić w systemie tak by po wystapieniu BSODa mozna było
> przeczytać co tam pisze...

Ale mi nie wyskakuje BSOD. Po prostu następuje restart. Czy to znaczy,
że "w tle" pojawia się jakiś BSOD, tylko mam ustawiony system, tak by
mi go nie wyświetlał? Jak ustawić "ujawnienie go"?

> A taki obrazek widziałem gdzieś w jakimś serwerze Della. Pomogła jakaś
> poprawka z Microsoftu.

A można prosić o jakieś dokładniejsze namiary? Byłbym wdzięczny za
jakieś wskazówki.

> Sprawdź czy sterowniki do RAIDowego kontrolera są stabilne (ściagnij
> najnowsze).

OK - sprawdzę. Dzięki i pozdrawiam.