Re: czy są konsole a la linux w windows?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 22:28:42 MET

*rumbum* pisze:

> Przeczytałem też, iż ta funkcjonalność nie jest dostępna w Windows 2003.
> Nie wiesz, czy istnieją programy, które w tym systemie pozwolą na
> uzyskanie podobnej funkcjonalności?

Fast User Switching na Windows 2003 *podobno* można włączyć. Ale ponieważ,
z tego co znalazłem w google wymaga to ingerencji w pliki systemowe i to w
sposób (przy pomocy programu) niezgodnego z licencją - zostawię to do
Twojej osobistej decyzji :)
Natomiast mogę zasugerować dwa rozwiązania:
Superior SU <http://www.stefan-kuhr.de/supsu/main.php3>. Generalnie służy
do czegoś innego, jest to bardzo dobry zamiennik systemowego Runas
(Uruchom jako) ale ma też funkcję przełączania pulpitów użytkownika.
Freeware
Direct User Switching Task <http://www.waybeyonduk.com/DUST/>. Tego nie
znam, znalazłem stronę w google. 30-trial, pełna wersja to 15$.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]