Re: czy są konsole a la linux w windows?

Autor: rumbum <rumbum_at_bumbum>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 23:02:26 MET

goomish wrote:
> Fast User Switching na Windows 2003 *podobno* można włączyć. Ale ponieważ,
> z tego co znalazłem w google wymaga to ingerencji w pliki systemowe i to w
> sposób (przy pomocy programu) niezgodnego z licencją - zostawię to do
> Twojej osobistej decyzji :)
> Natomiast mogę zasugerować dwa rozwiązania:
> Superior SU <http://www.stefan-kuhr.de/supsu/main.php3>. Generalnie służy
> do czegoś innego, jest to bardzo dobry zamiennik systemowego Runas
> (Uruchom jako) ale ma też funkcję przełączania pulpitów użytkownika.
> Freeware
> [...]

dziękuję. tego ostatniego też znalazłem, zainstalowałem i nic :) nie
wiem nawet jak to uruchomić, nie widzę żadnych dokumentów, plików
pomocy, opcji podczas logowania itp. jedyna zmiana to dodatkowy serwis
uruchamiany przy starcie systemu i mały program konfiguracyjny. w
ostateczności napiszę do autora.

przypuszczalnie wszystkie rozwiązania z pulpitami chyba odpadają.
uściślę, iż chciałbym mieć możliwość przełączania pomiędzy dwoma
użytkownikami, przy czym jeden miałby interfejs angielski a drugi polski
(via MUI).

pozdrawiam,
rumbum