Re: Podj±³em eksperyment...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 09:48:23 MET

U¿ytkownik "Pawe³ Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:36t4w1tzxc7x$.dlg@usmiechnijcie.sie.buraki.pl...
>W swojej maszynie mam 1.5 GB i mimo tego, ¿e ta pamiêæ nigdy nie by³a w
> pe³ni zawalona to system kilka razy postraszy³ komunikatem
> informuj±cym o
> niewystarczaj±cej ilo¶ci pamiêci oraz o tym, ¿e automagicznie w³±czy
> sobie
> plik wymiany.

Na razie mnie jeszcze nie postraszy³, choæ2 progsy p2p dzia³aj± na
próbê, aale nie wszystko jeszcze wypróbowa³em.

> Po drobnych testach okaza³o siê, ¿e wystarczy jemu nawet bardzo ma³y
> plik
> wymiany, byle tylko sobie by³...

Skoro nie wykorzystuje ca³ej RAM mimo wszystko, to mo¿e mu po prostu
kawa³ek tej pamiêci odkrojê, zrobiê ramdysk, tam wrzucê swapa. Powinien
byæ chyba szybszy z elektronicznej pamiêci, ni¿ z elektromechanicznego
dysku?
Zobaczymy, eksperyment trwa, chcê poznaæ zachowanie systemu w takim
uk³adzie.

--
U...k±si³a misia pszczo³a... Ty ...niedobra! - misiu wo³a...
Za me mêki, za me bóle, roz...montujê wszystkie ule!