Re: hp pavilion dv6000 i problem z instalka winxp

Autor: <buhaha_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Sep 2007 - 11:37:22 MET DST

On 23 Wrz, 17:19, "nemo" <nbySPA...@o2.kropka.pl> wrote:
> Witam
> mam problem z instalacja winxp prof _SP2_ na hp dv6000 - instalator nie
> widzi dysku podejrzewam wiec brak driverow do chipsetu, ale troche mnie to
> dziwi bo to jest na ICH7 wiec sp2 juz powinna miec te drivery ... czy
> jednakl sie myle?
> Widze ze jest kontroler 82801GHM i szukam do niego driverow by zintegrowac
> je z plyta instalacyjna winxp (nlite) bo z pendrive'a czy cd jeszzce
> instalator ich nie doczyta przeciez.... jakos odeszli od montowania flopow w
> lapkach :/
> [...]

Witam. Tez mam ten sam problem z Pavilionem dv6599ew.
Znalazlem sterowniki do SATA i instalka wykrywa dysk w laptopie.
Problem jest w tym, ze po pierwszym restarcie jest blue screen.
System instaluje na razie na dysku USB i byc moze w tym jest problem.

Dolacz te sterowniki do instalki (nLite) i daj znac czy zadzialalo:
http://buhaha.republika.pl/NEW.ZIP

Napisz jakiego masz dokladnie notebooka (model).

Czekam na info od Ciebie.
pozdrawiam, wk