hp pavilion dv6000 i problem z instalka winxp

Autor: nemo <nbySPAAMM_at_o2.kropka.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 17:19:41 MET DST

Witam
mam problem z instalacja winxp prof _SP2_ na hp dv6000 - instalator nie
widzi dysku podejrzewam wiec brak driverow do chipsetu, ale troche mnie to
dziwi bo to jest na ICH7 wiec sp2 juz powinna miec te drivery ... czy
jednakl sie myle?
Widze ze jest kontroler 82801GHM i szukam do niego driverow by zintegrowac
je z plyta instalacyjna winxp (nlite) bo z pendrive'a czy cd jeszzce
instalator ich nie doczyta przeciez.... jakos odeszli od montowania flopow w
lapkach :/
moze mnie ktos oswiecic czy wogole dobrze szukam. Czy istanieje moze jakis
mechanizm zabezpieczajacy dostep do dysku w tych laptopach?
PS jezeli to zla grupa to przekierujcei na odpowiednia, musialem zmienić
serwer grup i widze ze ten z ktorego korzystam chyba nie subskrybuje
wszystkich, chyba kiedys bylo jeszcze pl.com.os.ms-windows.windowsxp i
windowsxp.admin
dzieki za pomoc
Radek